Jesteś tutaj: Bip -> Rejestry
Rejestry

W szkole prowadzony jest rejestr i ewidencja spraw wg jednolitego rzeczowego wykazu akt.

szkoła prowadzi:

  • księgę uczniów
  • ewidencję wydanych świadectw ukończenia szkoły i zaświadczeń OKE
  • rejestr wydanych duplikatów świadectw szkolnych
  • rejestr wydanych legitymacji szkolnych, pracowniczych oraz ich
  • duplikatów
  • rejestr wydanych kart rowerowych
  • rejestr pracowników
  • ewidencję akt osobowych pracowników
  • rejestr akt i zaświadczeń- awans zawodowy nauczycieli
  • ewidencję czasu pracy pracowników obsługi i administracji
  • księgę inwentarzową
  • ewidencje: środków czystości, materiały do remontów i napraw konserwatora,
  • przejazdów służbowych, opłat pocztowych
  • księgę druków ścisłego zarachowania
  • rejestr zamówień publicznych
  • rejestr zarządzeń wewnętrznych
  • rejestr upoważnień
  • rejestr skarg i wniosków
  • rejestr korespondencji

Osoba starająca się o wgląd do dokumentów lub o duplikat dokumentu powinna złożyć podanie do kancelarii szkoły. Stosowne dokumenty osoba ta odbiera osobiście w kancelarii szkoły.